Kiirusta parema kae olaliigese sisse. Õlavöö ja õla pindmine vigastus (S40) - Podagra

Bubnovsky tehnika Dr Bubnovsky on lisaraskustega harjutuste järgija. Sinna lisatakse riivitud toores kapsas ja sibul. Saate teha iseseisvaid kompresse.

Harjutused tuleks läbi viia pärast luumurrud, õlavarreluu, kaelaluu, abaluu ja õlaliigese ise tehtud operatsioone. Artroosi remissiooni perioodil on ette nähtud taastusravi kleepuva kapsuliidi, muljesündroomi ja muude haigustega, mis järsult piiravad ülajäseme liikuvust. NSAID-i rühmade farmakoloogilised preparaadid tablettide, salvide ja geelide kujul parandavad treeningu mõju, kuid iseseisva ravi ja õla taastusravina on need vähem tõhusad.

Sama kehtib ka füsioteraapia kohta: ainult koos võimlemisega on võimalik saavutada taastumine ja pikaajaline remissioon. Harjutusravi või terapeutilised harjutused - see on kõige tõhusam viis täielikuks taastumiseks.

kiirusta parema kae olaliigese sisse doa olg toetab folk-i

Kuid taastusravi vajab aega ja vaeva. Harjutusravi ülesanded ja eesmärgid Õlaliigese taastusravi tõhusus muutub märgatavaks 10—14 päeva pärast. Regulaarne treenimine viib kõigi jäseme vöös esinevate liikumiste leevenemiseni, valu kaob, tursed kaovad. Õlaliigese taastusravi peamine eesmärk on saavutada düstroofsete haiguste pikaajaline remissioon: humeroscapular periartriit, õla artroos, kleepuv kapsuliit, emakakaela osteokondroos.

Õlavöö ja õla pindmine vigastus (S40)

Teine, mitte vähem oluline eesmärk on õlaliigese taastumise ja täieliku tugevnemise kiirendamine pärast operatsioone: osteometallosüntees, kõõluste kiirusta parema kae olaliigese sisse, artroskoopia, adhesioonide eraldamine kapsliga. Kolmas eesmärk on suurendada liigutuste amplituuti maksimaalseks füsioloogiliseks, fikseerides tulemuse. Õla anatoomia Õlaliigese taastusraviharjutuste ülesanne on maksimeerida verevoolu kahjustatud kudedesse, stimuleerida piisavat venoosset ja lümfisüsteemi väljavoolu, mille tõttu valu ja tursed kaovad.

Oluline on vähendada kahjustuste piirkonda ja tugevdada liigest ümbritsevaid lihaseid. Põhiprintsiibid, reeglid ja soovitused Õlaliigese taastusravi peaks toimuma regulaarselt.

Miks ei lähe käsi pärast verevalumit üles??

See on eriti märgatav õla-õla periartriidi ja kleepuva kapsuliidi korral. Tundide ajal ärge unustage õigesti hingata, lihaste kokkutõmbumise ajal tuleb teil koormuse all sisse hingata, lõdvestades - välja hingata.

kiirusta parema kae olaliigese sisse osteokondrooside salv natoks

Taastusravi toimub igakülgselt, oluline on kaasata füsioteraapia ja farmakoloogiliste ainete kasutamine vastavalt vajadusele. Soojendus hõlmab käte, küünarnukkide, pea, selgroo ja kükke liigutusi. Kui te ei soovi soojendamiseks aega kulutada, võite teha õlaliigese ja selgroo massaaži.

kiirusta parema kae olaliigese sisse sore bump liigese

Lubatud on matkata saunas, ujuda minutit, hüppenöör, jalgrattasõit või velotrenažöör. Eraldi tuleks märkida jooks. Kui jooksete sörkima minutit, ei saa te soojendust teha.

kiirusta parema kae olaliigese sisse kuidas vabaneda valu liigeste ja luude valu

Taastusravi põhiprintsiibid, mida ei saa eirata: võtke ühendust ainult 60 minutit pärast ekstreemset sööki; komplektide vahel puhke ajal juua vett väikeste lonksudena; koolituse kestus ei tohiks olla lühem kui 15 ja mitte üle 60 minuti; peate tegema korda nädalas, võite 2 korda päevas; pärast treeningut võtke kontrastaine dušš; järgige liigeste dieeti; ärge tõstke raskust rohkem kui 15—20 kg õla kohta, ärge riputage horisontaalsel ribal kauem kui 30 sekundit.

Kodus järgige ortopeedilist režiimi. Ärge valetage oma kätele, ärge hoidke neid pikka aega ülestõstetud olekus, magage kõva pinna peal väikese padjaga.

Harjutusravi ülesanded ja eesmärgid

Hoidke pidevalt vee ainevahetust, jooge 1,5—2 liitrit vett päevas. Lisateavet selle ühise dieedi kohta saate sellest artiklist. Taastusravi pärast õlaliigese artroosi ravi Taastusravi pärast õlaliigese artroosi seisneb remissiooni maksimaalses pikendamises. Õlaharjutused artroosist taastumise ajal: Seisavad, käed õmbluste juures. Tõstke oma õlad nii kõrgele kui võimalik, pange need edasi ja tagasi liikuma. Laske õlad õrnalt algasendisse. Korrake korda, tehke lähenemist. Samal positsioonil hakake küünarnukke oma otsmikku ette viima, ilma et lukk puruneks.

Kui võtate käsi tagasi, proovige abaluud nii palju kui võimalik kokku viia. Harjutus "käärid". Siruta käed ette ja hakka neid rütmiliselt nihutama, simuleerides kääride tööd. Tehke 3 komplekti 30 sekundit. Astuge järk-järgult üles. Tõmmake üks käsi ettepoole, pöörake seda peopesaga sissepoole.

Teise käega haarake käsi küünarnuki liigest ja tõmmake see kehale maksimaalses punktis.

kiirusta parema kae olaliigese sisse poidla ravi artroos

Paus sekundit. Korrake 10—15 korda, tehke mõlemal käel 2 komplekti.

Füsioteraapia: ekstsentriline treening õlale kummilindiga

Selliste harjutustega taastusravi on võimalik kodus. Tulemuse paremaks muutmiseks ühendatakse harjutused võimlemiskepi või kummiribadega treenimisega. Bubnovsky tehnika Dr Bubnovsky on lisaraskustega harjutuste järgija. Bubnovsky koolituse klassikaline versioon on treenimine plokk-tüüpi simulaatoritel. Teise võimalusena võite kasutada võimlemisrihma, kummi ja vedrupaisujaid.

Bubnovsky sõnul on õla taastusravi eesmärk lihaste tugevdamine ja nende lõdvestamine puhkeperioodil.

Valu põhjused

Sellised harjutused on suurepärased 3. Astme artroosi ravis ja õla-õla periartriidi korrigeerimiseks. Bubnovski TOPi harjutused, mida saavad teha kõik: Lamades selili, sirutage käsi nii, et need ühenduksid pea kohal. Sellesse positsiooni jõudnud, tehke liigutust, mille eesmärk on keha venitada.

Istumisasendis plokisimulaatori lähedal või tooli jalgade külge kinnitatud kummist laiendajaga tehke 10—12 relvatõstmist pea kohal. Tehke lähenemist. Kui simulaatori asendamiseks pole võimalusi, tehke liikumisi hantlitega. Istudes väljasirutatud jalgadega plokk-tüüpi simulaatori lähedal või jalgade taga oleva fikseeritud laiendajaga, tehke kätega veojõudu, tõstes küünarnukid selja taha.

Kiirusta parema kae olaliigese sisse harja puudutab keha külgmist pinda, ärge tõmmake seda kaugemale. Sooritage 10—15 korda, tehke iga käe jaoks 2 komplekti.

Diagnostika

Seisates kinnitage kummiriba jalgadega või võtke kinni plokisimulaatori alumistest alustest. Selles asendis tehke vedamist kätega alt üles ja teie ees. Kui olete jõudnud lõua tasemeni, tehke paus sekundit.

Jätkake treeningut veel korda, tehke lähenemist. Selle asemel, et oma käsi enda ees tõmmata, tõmmake need külgedele.

Korda korda, tee 3 komplekti.

Suletud liigesekahjustuse põhjused

Seda tüüpi treeninguid tehes kontrollige oma pulssi. Kui see on üle ja alla 55 löögi minutis - tehke paus. Bubnovski 3 parimat harjutust hantlitega: Seisates võta hantlid mõlemast käest ja hakka neid aeglaselt enda ees tõstma. Lõua tasemeni jõudnud, tehke paus sekundiks ja laske hantlid aeglaselt alla, ilma neid puudutamata. Korrake 8—12 korda, täitke 3 komplekti. Sarnast tehnikat kasutades tõstke käed külgedele, kuid mitte kõrgemale kui trapetsiuse lihased.

Treeningu vähem ebameeldivamaks muutmiseks painutage käsi küünarnuki liigestes veidi. Kummutage ette, pange oma käed hantlitega näo ette.

Põhiprintsiibid, reeglid ja soovitused

Alustage käte painutamist küünarnuki liigestes ja tõmmake need selja taha abaluude alumise serva tasemel. Langetage käed aeglasemalt, kui tõstate. Sellise taastusravi jaoks võtke 2—4 kg hantleid. Kui olete füüsiliselt hästi ettevalmistatud, võtke 6—8 kg, kuid mitte rohkem. Kui seda tehakse raske raskusega, võib tekkida liigeseelementide trauma.

Dr Evdokimenko harjutuste kompleks Dr Evdokimenko - staatilise ja dünaamilise koormusega võimlemise toetaja ilma lisaraskuseta.