Hapu tagasi jooga, REFLUKS – kõrvetised, mao-söögitoru tagasivooluhaigus

Kui pead vajalikuks valu tõttu ravimeid kasutada, võta neid parima tulemuse saavutamiseks enne magamaminekut. Ka passiivne suitsetamine võib sümptomeid süvendada. Budistid kasutavad rgastumisele viiva ilsa teo thenduses mistet "plvimus", hinnates iga he arengu vljavaateid selle jrgi, millises vahekorras on tema head plvimused muude tegudega.

Aastaajad valitsevad inimese elu üle ning erinevate aastaaegade jõud ja temperatuur mõjutavad kehaenergiaid ja loomulikke vooge. Sügis eriti oktoober-november on vaeguse ja muutuste aeg. Kui temperatuur hakkab langema, siis püüab keha end igati soojusekaotuse eest kaitsta.

Väline külm ahendab nahapoore ning soe koondatakse keha sisemusse. Kontsentreeritud kuumus suurendab seedekuumust ning selle vohamine ähvardab degenereerida kehakudesid ja organeid.

Asanad, mantrad ja õige hingamine: parimad joogaraamatud

Seepärast tuleb valida toit, mis ühelt poolt toidab keha, jahutab samas seedekuumust ning ei suurenda liigselt lima. Nüüd on omal kohal toitvamad road, eriti supid, mis aitavad taastada vaeguses kudesid, paksendada nahka ning isoleerida keha külma eest. Sügisel kohaste toitvate roogade näitena võib tuua juurviljad, eriti kõrvits, pähkel-kõrvits, selitatud või ghee ning mandlid. Maitetest domineerigu magus, hapu ja soolane.

Üldine vaegus ning asetleidvad muutused kutsuvad esile kõrgema stressitaseme.

Terav-hapu nuudlisupp krevettidega

Enda seltsielu keerises ribadeks tõmbamine oktoobris võib kaasa tuua nõrgestatud immuunsüsteemi gripisesooni alates novembris. Samas piisavalt lõdvestust ja aja maha võtmist vabastavad vajaliku energia talveks valmistumise tarvis.

Ayurveda kohaselt on esmaseks töövahendiks tugeva immuunsuse ja tervise säilitamisel närvisüsteemi stabiilsena hoidmine. Koos temperatuuriga alaneb ka pulss. Keha kaitseb end soojusekaotuse eest verevoo vähendamisega jäsemetesse. Sarnaselt tõmbavad looduses puud oma mahla keskmesse juurtessemistõttu lehed kärbuvad ja langevad maha.

Eriti Vata kehatüübiga inimesed peaksid sügisel vältima kuiva toitu.

Prabdha Karma ja Sanchita Karma.

Toit peaks olema piisavalt vedel supid, kastmed ja mahlakas. Hapu maitse suurendab mahlasust ning soolane maitse vee kinnihoidmist. Paljudel inimestel on jalad isegi topeltsokkidega külmad. Sokid ei aita aga talvitumiseks kokkutõmmatud verd tagasi tuua. Kehal võib lihtsalt puudu olla jõust või kindlustundest et sooja jätkub et säilitada baastemperatuuri ja soojendada varbaid. Siin on paremaks abinõuks soe kampsun mis soojendab keha — hapu tagasi jooga keset. Ka muutused üldises elukorralduses nagu soojad rõivad ja ruumide kütmine veenavad keha, et tal on piisavalt soojust mida jagada.

Lisaks on väga hea hommikune naha õlitamine enne dushi või vanni, mis katab naha õlikihiga ning takistab aurustumist.

Kommentaarid

Nii nagu suvel palavaga higistades kus aur viib kaasa liigse kuumanii ka nüüd põhjustab aurustumine märkimisväärset soojakadu. Õlimassaazh aitab kuumust hoida. Kui patoloogiline külm on korra juba süsteemi tunginud, siis võivad kuumad vannid olla ainus viis tsirkulatsiooni taastamiseks. Näputäis kurkumi näit.

Harrastame Joogat

Hapu sidrun hommikutees aitab veenda higinäärmeid ja maonäärmeid, et tuleks eritada mahlasid. Vähem verd nahas tähendab paremat vereringet hapu tagasi jooga keskmes.

  1. Terav-hapu nuudlisupp krevettidega - Hea toidu kodu
  2. Rohelise energia tee BIO - RUDRA jooga ja tervisliku toidu pood
  3. Samal kombel jaotuvad ka joogapoosid, hingamisharjutused ning mediteerimistehnikad igahele otsekohe keprasteks, harjutamisel omandatavaiks ja ss aste-astmelt jrjest suuremat meisterlikkust nudvateks.
  4. Asanad, Mantrad Ja õige Hingamine: Parimad Joogaraamatud | Tervislik eluviis
  5. Kirjeldus Ayurveda õpetab, et vaimset, vaimset ja emotsionaalset taset mõjutavad kuus toidumaitset: magus, hapu, soolane, mõrkjas, vürtsikas ja juust.
  6. Kirjeldus Umbes 4i kohta aastaid tagasi näitasid Hiina käsikirjad, et roheline tee on tervise säilitamiseks tõhus.
  7. Milt bio liigeste raviks

Magu saab rohkem verd ning ihaldab toitu. Me kogeme seda isudena tärkliserikaste ja raskete toitude järele — nagu näiteks kartulid — kusagil Augusti keskel. Söögiisu ja seedimine paranevad just õigeks ajaks — soojad ja rasked toidud aitavad kehal talveks valmistuda.

Head on: sidrun, miso, küpsetatud õunad, ghee, kõrvits, maguskartul, peet, kõik magusamaitselised aedviljad, pirnid, õunad, mandlid, riis. Samuti võib tarvitada sobivaid vürtse ja vürtsisegusid.